alma Johansson wickman

Alla inlägg under juli 2013

Av Alma Johansson - 8 juli 2013 22:36

Hej och hå! Här har man inte uppdaterat sig ser jag...


Har haft en helt ok sommar hittils, har dock inte hunnit med att göra så mycket mer än att jobba och festa sinsemellan, men för övrigt är jag bara så otroligt trött HELA TIDEN, vilket givetvis kan bero på att jag tydligen har extremt lågt värde vad beträffar D-vitamin, men även järnvärdet är lågt ... någonting annat också vad gäller näringen, men det har jag glömt...


Blev hastigt sjuk i Torsdags och fick gå hem från jobbet. Tur var det! Den feberfrossan var inte rolig. 

Inte långt därefter (Lördags?) fick jag för mig att jag var frisk bara för att febern sjunkit och gick ut för att lyssna lite på Petter. Fantastico! Jag och Rutan stod längst fram :) Sträckte ut min hand varav Petter gick ut på podiet och gav mig en high-five. Det kommer jag leva på länge ;)

Men min kropp diggade tydligen inte att jag var ute, för när jag kom hem spruuuutade det blod ur näsan, tog görlång tid innan jag kunde stoppa blodflödet, men lyckades frysa det med is. Dags att börja lyssna på sin kropp kanske? Japp, dags att mogna lite.


På Söndagen var det barndop för Maries söta lilla Leon! Joel fick bli min dejt, hehe ;) Här kommer foton jag har stulit från Maries FB! ;)  


 

Tvillingarna på bilden under (Sarah och Fredriks) sååå mysiga! Kunde inte sluta gosa med dem. Världens snällaste också :)


 


Och häääär kommer en bild på Marie och välrdens sötaste lille Leon med Maries stora blå ögon. <3 Nydöpt och säkert väldigt trött efter all uppmärksamhet!


 


Såå, nu ska jag hoppa i säng för jag börjar vid sju imorgon! Puss och hej!

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards