alma Johansson wickman

Alla inlägg under november 2013

Av Alma Johansson - 26 november 2013 20:26

Okej, något jag tycker är fruktansvärt roligt är när jag ser någon skådis i en film och upptäcker att denne är fruktansvärt lik någon annan skådis. Det har skett att jag faktiskt har sett största andelen av filmen helt ovetandes om att det inte är den skådis jag faktiskt trodde det var. Det finns altså GÖRLIKA skådisar som även erhåller samma mimik osv. men annars brukar man se skillnad på både mimik och skådespel. Här kommer några skådisar som skulle kunna betraktas som DUBBELGÅNGARE, men även bilder där man ser tydlig skillnad men inte kan föreka att dessa är look-alikes ;)


Vänster - Javier Bardem (no country for old med, Skyfall etc.) Höger - Jeffrey Dean Morgan (Ps. I love you, Grey's Anatomy)

   


Vänster - Kristen Stewart (Twilight) Höger - Teresa Palmer (I am number 24, decemberboys)

 


Vänster - Isla Fisher (Now you see me, the wedding daze) Höger - Amy Adams (Enchanted, The fighter)

 



Vänster -Franscouis Cluzet (En oväntad vänskap) Höger - Dustin Hoffman (Kramer vs Kramer)

 


Vänster - Katy Perry (Sångerska) Höger - Zooey Deschanel (The new girl, 500 days of summer)

     


Ooops! Inga dubbelgångare kanske, men jag vore inte chockad om det visar sig att de har samma päron.

Höger - Elijah Wood (Sagan om ringen, sin city) Vänster - Mischa Barton (The O.C, lost and delirious)

 



Vet måååånga fler look-alikes, men jag måste plugga! Tipsa gärna om fler ;)


Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards