alma Johansson wickman

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Alma Johansson - 16 maj 2013 11:21

Som rubriken lyder så är jag äntligen klar med Naturkunskap 2-kursen. Jag kan inte direkt anklaga mig för att vara direkt vetgirig angående de kemiska fenomenen, även om jag är ganska insatt i genetiken och evolutionen. Biologi - helt okej, kemi - släng dig i väggen.
Just nu vill jag bara glömma allt vad protoner, elektorner, atomer, molekyler, receptorer, isotoper, celler och blablabla... allt vad det heter! .... ut med boken genom fönstret!

Men det tänker jag inte, för jag vill inte gå runt resten av livet som en oallmänbildad zombie. ;)

Har dessutom hittat en ny lägenhet som jag flyttar in i nästa månad! Jippiiii!

Nu ska jag göra något görroligt!! ... som typ de sista Svenska 2 - uppgifterna. Ugghhh...

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards