alma Johansson wickman

Direktlänk till inlägg 1 maj 2014

Dagar som passerat

Av Alma Johansson - 1 maj 2014 23:56

Kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna men... jag har vart ute på krogen en gång i alla fall, fast bara sista halvtimman typ. Jag har tittat på Titanic med Rutan... like bra varje gång :') Om inte bättre, nu när jag inte har sett den på ett år typ. Tog en lunch med Ebbs häromdagen och avslutade vid hamnen där det var två aggresiva svanar som jag inte ville vara i närheten av. Smakade Loka crush hallon för första gången. Bästa ever ju! Inte för sött och inte för smaklöst, utan helt perfa <3

Har ätit middag med mamms, Febe, Rasmus och Ida, och igår var det middag med päronen och Febs. Skulle gått ut, men jag deckade i badkaret så det blev inget med det, haha! Hade det faktiskt görskönt här hemma med Pretty Woman på TV och ett glas vin kvar sen förra helgen.

Pappsen är på besök så idag var det middag och så tittade vi på boktjuven. Tyckte inget vidare om den. Långdragen och putsad...


Nu när mitt vegas pro 12 fungerar igen kan jag äntligen börja editera! Trodde jag skulle ha förlorat den förmågan nu men det satt som berget! så nu ska jag göra klart min video emot vapen, och sen lägga mig och sussa! Nattie, nattie :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Johansson - 16 december 2015 21:45

Som rubriken säger: utgå inte från att folk har samma kunskap som du. Precis som att folk inte har samma utgångspunkt eknomiskt eller könsmässigt etc. så har inte heller folk samma utgångspunkt angåene kunskap. Folk blir uppfostrade på helt olika s...

Av Alma Johansson - 12 december 2015 19:00

Har inte skrivit på bloggen på jättelänge och nu när jag väl skriver så är det om nåt så ointressant som detta. Well, well... Satt och funderade på om jag skulle laga böngryta eller fisksoppa och så dök ordspråket "Du är vad du äter" upp, och jag sat...

Av Alma Johansson - 26 oktober 2015 19:46

Har nu varit hemma i en vecka. Hängde hos mamms första dagarna och har nu mot slutet varit i min gamla lägenhet på Öland som papps nu hyr i andrahand av mig. Kommer vara i Kalmar nu i några dagar och sedan drar jag på nya äventyr (inte helt 100 på va...

Av Alma Johansson - 16 oktober 2015 21:40

Båda mina roommates är på HK, min klass är på HK, alla Lundastudenter är på HK. Och själv är jag sjuk, tråkig och fattig, får ligga här i sängen i min ensamhet och Hitchkock-maraton.  Hoppas ni har en trevlig Fredag, guys!  Åker förmodligen hem till ...

Av Alma Johansson - 12 oktober 2015 21:47


Satt och pratade i telefon igår med min kära kusseluring Rut och så frågade hon: vad hände med din blogg egentligen? ... och då tänkte jag; ja, VAD hände med min blogg egentligen? Det är ju så att det faktiskt var ungefär ett år sedan jag uppdrater...

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards