alma Johansson wickman

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Alma Johansson - 8 oktober 2013 21:05

Ojdå! Här har jag inte bloggat på månader ser jag. Har vart upptagen och har helt enkelt inte velat lägga någon direkt energi på bloggen. Känner ingen press direkt, det är ju inte direkt så att jag får någon lön för att skriva ;)


Sommaren har varit både bra och dålig. Kanske inte den bästa sommaren i mitt liv. Stress och andra faktorer som jag inte tänkt dela med mig av har varit bidragande faktorer till det negativa perspektivet, men det positiva är att jag har mtt nya människor och till och med fått med mig en och annan ny vänskap på vägen, och det känns ju alltid bra! 

Nu har jag börjat skolan igen och ska försöka kämpa all in sista terminen på komvux. Sedan kan jag äntligen söka till högskolan! Är inte riktigt helt 100 på vad jag vill längre dock. Först och främst ville jag ju bli filmklippare men nu så är jag även sugen på journalistik. Journalistiken verkar lite mer kämpigt att ta sig in på dock, efterfrågan av plaser är ganska stor, så vi får se helt enkelt.


Kommer strax uppdratera om lite filmer jag har sett och böcker jag har läst, samt lägga upp rangordningslistor på skådisar och annat. Nice huh?


Ciaooo!

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards