alma Johansson wickman

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Alma Johansson - 4 mars 2014 21:12

Jodå, Helgen har vart bra! I fredags blidde det hemmachill och på Lördagen blev det utgång. Har inte vart ute på en månad tror jag... pengarna har trytit och tiden har vart nästan obefintlig.

Men det var snajsigt i alla fall. Ronjah, Anna, Matte och Rutan var kvällens gäng.


 


 


På Lördagen blev jag bjuden på Kinaresturang med mina päron! Efter det tittade vi på Catching FIre (för den har jag ju aldriiiig sett förut... *hosthost*) och sedan runt 22-tiden så var det dags för öscarsgalan med pappa och Rutan! Typ julafton för mig... jag hypar altså detta redan kring nyår. Röda mattan började runt 22, och själva galan började 02:30 och höll på till 06:00. Pappa slumrade till och vaknade titt som tätt och Rutan gav upp runt halv fem någon gång. Och ja, jag förstår henne... för hade det inte varit så att jag hade sovit till klockan två (på grund av utgången dagen innan) så hade jag nog också deckat... eftersom jag tittar på galan varje år så vet jag med mig att jag måste sova några timmar innan det börjar, men den här gången gjorde jag inte det. 

Galan var fantastisk som alltid och jag ångrar inte en sekund att jag höll mig vaken så länge (tack och lov för distanskurser) Det blev tack och lov inte svårt att vända tillbaka dygnet heller ;)

Vi bullade i alla fall upp med MASSOR av grönsaker, dipp, ananas och osthjärtan och satt och beundrade Jared Leto och (jag satt och beundrade) Jay-Law hela kvällen typ.

Och ja, vi fick grönsaker och dipp till övers ;) Kommer dessutom uppdratera mer om galan varesig ni vill det eller inte, haha! Men ska först göra en patcha-kutcha till den i Engelskakursen.


 

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards