alma Johansson wickman

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Alma Johansson - 15 mars 2014 18:44

Har suttit instängd i mitt lilla vakuum av studieunder typ 3 dygn tror jag. Fy. fan. Det gör jag inte om. Tänkte lägga ner min själ på att få klart vissa uppgifter, men det verkar som att det bara går sämre när man inte får frisk luft. Inte jättekonstigt kanske? Min hjärna kopplade inte som den skulle helt enkelt.

Så gjorde jag mitt petcha kutcha-framförande i engelskan igår, och jag troooor det gick bra. Hälften av klassen var borta... konstigt?

Så när jag kom hem fick jag flippet! Var så vårglad och allt kändes så toppen så jag gjorde en islatte och skruvade upp volymen i hörlurarna på min chill-lista (Big city life, me try forget by... tralllallaa...). 


DUCKFAAACEEE!


Till kvällen blev det musik-quiz och vi vann såklart för vi är bäst. Blev en liten efterfest också med litee folk och jag somnade som en stock när jag kom hem. Idag har jag försökt börja på min nästa psykologiuppgift, men van gör man när hjärnan är klister lixom? Jo, man käkar världens godastee kycklingsoppa och tittar på Titanic. Tänker inte ha dåligt samvete över det! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg, folks!










Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards