alma Johansson wickman

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Alma Johansson - 7 mars 2014 22:32

Egentligen vill jag inte gnälla, men skolan ger mig mer jobb än jag nånsin fått förut. NTI-skolan begär också att mn ska kunna högskoleregler i uppsatser som inte existerat i min värld tidigare på gymnasiet i alla fall. Har upplevt det på komvix, det kan jag inte förneka.

Så veckan har bestått av plugg, uppsatser och uppgifter och någon enstaka promenad per dag, inte mer än så.

Skrev klart min uppgift i litteraturvetenskapen igår och den var inte nådig! Blev inte mer än 5 sidor eller nåt i storlek 12 men ändå var den svårare än min engelskauppgift på ca. 12 sidor.

However, jag fick bra bedömning på den!! Min lärare på NTI skrev att den var väldigt bra, men jag fick inte högsta kvalitet utan näst högst kvalitet i "diagremmet" (dem har inte gett mig betyg på den än). Så jag är nöjd, eftersom jag trodde att jag bara skulle få G. Språket var ju väl anpassat och bra, trots några stavfel. (Nej, jag är skitdålig på E och j*vla Ä) 

Idag började jag på min bokanalys. Har skrivit runt 4 sidor hittils och jag tror detta blir en 12-sidorsuppgift också, för det är mycket kvar att göra! Men skitsamma, jag gillar ju allt som har med böcker att göra så det är bara roligt!


Tog en liten paus ikväll dock och gick och åt på Harry's med Ebba och Pappa. Efter det gick Ebba hem och jag och pappa tog 1 timmes bowling. Nu är jag hemma, men snart blir det en liten after work med Anna och imorgon blir det tjejkväll med Marie och Mimmie tillsammans med Mello! 


 

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards