alma Johansson wickman

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Alma Johansson - 10 april 2014 22:24

Veckorna susar förbi och jag hinner inte med! Har inte något svar från sommarjobben jag har sökt heller så jag börjar bli stressad som bara den. Gosh...

Vad har hänt sen sist jag skrev? Jag, RUtan och Ronjah hade heldag. Målade på balkongen, drack vin, åt kolpudding. Har hängt hos Marie också och käkat tacos såklart ;)
Sen har jag lagt upp ett tajtare schema för mig själv! Kör jag enligt schemat så har jag massor med fritid i Maj. Kommer fortfarande ha lite litteratur och psykologiuppgifter och slutprov såklart, men nääääästan helt ledig. Det är det som är så härligt med distans. Du bestämmer takten själv lixom ;) Så ingen mer Innan-jag-somnar-film eller böcker från och med nu, tills månaden är slut. 

Jag som ÄLSKAR läkerol så mycket ÄLSKAR också de nya "YUP". Görgoda och livsfarliga för man vill lixom sluka hela påsen.... aaaah!

Sov gott, har lektion imorgon och Chloe kommer hit så nu ska jag decka. Ciao, ciao!

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards