alma Johansson wickman

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Alma Johansson - 5 mars 2013 17:44

Har inte uppdraterat mig på ett tag men kan upplysa om att jag har haft en helg som har innefattat både plus och minus. Minussidan tar jag nog inte upp här offentligt men det är möjligt att jag senare nämner något som relaterar. Plussidan däremot!; Fin utgång med Johanna, sushiätande med kusinerna och ett antal avklarade psykologiuppgifter. 

Är så himla glad att psykologin r avtentad! Whoot whoot! :D Happiiiii! Jag och några klasskamrater firade detta med kaffe på Robet's, spela filmspel hos Eric och sedan käk på kinaresturangen. Finemang!


Andra lektionen idag bestod av tre timmar då vi fick träffa ett medium. Lite skumt, lite annorlunda men häftigt! Han berättade ganska privata saker om några av oss (inget pinsamt) men saker som ingen av oss kunde fatta hur han lyckades se. Otroligt intressant. 


Snart kommer bästa vännen min och vi ska hänga resten av dagen. Har saknar mitt lilla hjärta!


Ciao!!

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards