alma Johansson wickman

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Alma Johansson - 28 mars 2013 15:26

Min lägenhet är översvämmad!!.... med plugg.
Allt som har med studier att göra får mig att spy just nu. Har lagt upp ett schema med allt jag ska hinna med och det är nätt och jämnt att jag hinner även om jag jobbar varje dag. OCH DÅ hör min svenskalärare av sig. Det är två månader kvar och jag ska hinna med hela svenska B-kursen på den tiden PLUS de andra 4 paralella kurserna. 
Så jag gick hem och bröt ihop och tänkte att nu kommer jag gå in i väggen. Damn!!
Men så snackade jag med Rutan i telefonen och hon sa att jag borde ta en yxa och hugga sönder den förbannade väggen. Så det tänker jag göra!
Nu ÄNTLIGEN är jag klar med allt i psykologin. Fick dock inte högre än godkänt eftersom alla mina uppgifter var sena. :( Jaja, bättre än inget betyg i alla fall.

Och idag när jag vaknade så sa jag till mig själv att jag FÅR INTE GÅ UPP UR SÄNGEN FÖRÄN SAMHÄLLSUPPGIFTEN ÄR KLAR!! ... och det gjorde jag inte heller. Har suttit inlåst här med nerdragna gardiner och i princip möglat. Mina fingrar har glödit, så dem är i princip döda just nu. 
Men jag är klar med uppgiften... jag grät på riktigt glädjetårar när jag hade skickat in den. Det var som om jag gick runt och bar på ett helt jävla flipperspel och nu äntligen har det lämnat mina axlar.
Nu väntar disk, och sen är jag fri denna dag!! Kanske tar itu med någon Etik-uppgift till kvällen, men jag behöver en paus. Känner dessutom att jag kan gå ut med fia på Crazy Heaven på Lördag med GOTT SAMVETE!


Hejsvejs!

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards