alma Johansson wickman

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Alma Johansson - 24 mars 2013 19:15

Igår ringde Jullan mig precis när jag hade vaknat. Vi tog en sväng hem till henne, började planera en ny barnboksidè som vi ska utveckla. Superskoj! Jag badade Zache och efter det satt vi nermysta i ett tecke och tittade på mamma mu medan Jullan lagade mat.

Efter att haa lekt lite med lego så åt vi och efterdet tittade vi alla tre på film och åt dippade grönsaker. Sååå mysigt. Zache har börjat kalla mig för Lilla, haha! Vi har gosat jättemycket, älskar den lilla pricken. 
Är otroligt glad att jag har dessa två. Jag och Jullan mår som bäst med varandra och behöver verkligen varandra. Min kusin, syster och en utav mina bästa vänner <3 Kärleeeeeek...

Känner på mig att det här kommer bli en toppensommar. Kommer eventuellt bo med Jullan och världens bästa Rut flyttar hiiiiiiit! WOHOO! :D Då har man båda systrarna nära :)


Min mobi är knäpp igen så kan inte överföra bilderna jag tog igår. Därför stal jag en från judit, mahaha!

 




Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards