alma Johansson wickman

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Alma Johansson - 9 februari 2014 21:34

Ja, här har det uppdraterats flitigt... NOT!
Så som jag uppdraterar skulle man kunna tänka sig att jag antingen inte har något intressant som händer i mitt liv och att jag bara tittar på film och läser böcker. 
Njaaa, så är det inte riktigt. Jag pluggar och ägnar mig åt två andra sysselsättningar (som jag säkert kommer nämna någon annan gång) mest dock... hinner inte umgås jättemycket med folk. Hälsar knappt på mamma ens. 
Har haft en äckligt jobbig höst. Det har lixom varit som att stå och trampa i lera, fruktansvärt svårt att ta sig fram.
Men det känns verkligen som att det blir bättre och bättre nu, tack och lov :)


Nu ska jag faktiskt ta och titta på film ändå, haha! Gravity står på schemat. Har bytt ut min kvällslässtund till att se en film innan jag somnar istället. Just nu håller jag på att bocka av min watchlist på imdb. Den består just nu mest av oscarsnominerade filmer 2014 ;)


Ciao!!

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards