alma Johansson wickman

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Alma Johansson - 27 februari 2014 19:22

Wohooo! Har äntligen fått besked om mitt csn. Väntar nu bara på att pengarna ska trilla in (förhoppningsvis imorgon). 

Idag startade jag dagen med att hänga lite hos Juddan. Z har kommit på en skitkul lek; slänga sig över Alma. Han slänger sig altså på mig om och om igen i soffan tills det inte är kul längre. Saken är bara den att det slutar aldrig vara roligt... *sighs*... slutligen blev det legolekande och Madagaskar 2 istället (är dock helt mörbultad ändå).


 

Runt lunch kom Rutan förbi och åt med oss och efter det följde hon med mig till Ica, där jag handlade trasor och tvål och sånt som jag typ har lääääängtar efter! Det är inte så att jag inte har tvättat händerna innan, det är bara det att jag har vart tvungen att göra det med mitt champoo för jag har vart tvungen att vara sparsam.

Anyways, nu har jag städat hela lägenheten! Känns asgött! Avslutade kvällen med ett glas rött och bad (På en torsdag, whuuuuuut??) ... har inte kunnat unna mig sådan lyx på flera veckor. 

Tända ljus och VD nu! Ciao!


 

 



Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards