alma Johansson wickman

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Alma Johansson - 23 februari 2014 20:56

Har börjat uppdratera mig varje dag nu för tiden har jag märkt. Det känns lixom lite gött att avsluta dagen med ett blogginlägg... blir ju lite som en dagbok.

Anyways... efter frullen och duschen idag så tog jag en promenad med Louise. Görmysigt! Vi har inte snackat på länge så det kändes jättebra :) Här är lite pics på det. (och jag vet: på bloggplatsen blir bilderna GIGANTISKA av nån anledning)


 


 


Sen när jag kom hem så fick jag joooooordens huvudvärk. Värk i huvudet, vänster öga, vänster tandrad och heela käken. Pulserande, spännande smärta som vägrar ge med sig ens efter huvudvärkstabletter. Har typ inte vart med om nåt liknande..

Skulle egentligen vart på middag hos mammsen men jag låg bara och kved så hon var superdupersnäll och kom hit med maten. Vi tittade på på Livet är en shlager och åt kyckling med potatisgratäng. Har inte ätit riktig mat på länge eftersom jag är lusfattig så det var såååå jävla gott!!

Hade tänkt att göra klart min historiainlämning idag men jag. kan. inte. Det gör aldeles för ont för att jag ska orka göra någonting så jag avslutar kvällen med att titta på Unknown som tydligen ska gå på TV nu. H-A-T-A-R när det blir så här. Nu för tiden så planerar jag upp mina dagar veckan innan så att jag ska hinna med alla must do's. Man måste ju det när man har lite distanskurser. Men så kommer det nåt i vägen som förstör ALLT, och sen blir hela veckan i obalans. Får jag inte struktur går ju allt åt H-vete. Det har jag vart med om så många gånger förut :( Aja, nu börjar filmen. Så hejsvejs!

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards