alma Johansson wickman

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Alma Johansson - 28 februari 2014 22:01

Idag var det upp tidigt till skolan som gällde. Engelska-Klassen ska hålla muntligt föredrag för varandra på Fredag, så folk ville tydligen halvdö lite idag.

However, efter skolan när jag lagat världens vidrigaste soppa på saker och ting jag hade hemma (typ spenat, majs, tonfisk) så åkte jag, Anna, Juddan, Z och Rutan ut på landet (Annas hemtrakter) och gick på utflykt. Asmyyyys! Vi hamnade i massor av vattenfällor och annat äventyrligt på vägen med det var lätt värt det. Vår vackra, vackra ö <3 Vi tog och fikade lite på ett jättefint ställe, och sen lekte vi... ehhmm, "Alla attackerar..." .. kul, jättekul... och jag är mörbultad.


 


 


 


 


 

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards