alma Johansson wickman

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Alma Johansson - 21 februari 2014 14:31

Är det hockey? Really? 
Det är typ "Dawn of the dead" i hela hela "stan" (hålan) och hela hyreshuset jublar. Yesbox, nu är det hockey som gäller... lite halvt för min del dock.
Har vart på långpromenad med Rutan och elvispen och nu sitter jag och pluggar och låter hockeymatchen vara med i bakgrunden. 2-1 till Sverige än så länge, yay!

Väntar fortfarande spänt på mitt csn och sitter och skriver ner vad jag ska köpa för lyx när jag väl får dem (efter att jag har räknat ut räkningar, pengar, mat, cigaretter etc.). Tänkte ha pyjamasparty för att fira! Wohooo!

Fram tills dess så lever jag på gröt och ägg. Fatta vad smaklökarna kommer dansa när jag är tillbaka till blåbär och lax! Inte i kombination dock ;)

Nu väntar sista delen i min Austen-uppgift. Har nu skrivit 11 sidor... *pheeww*.

Ciao!

Presentation


Hello Folks! Kulturfanatikern kommer uppdratera en del om film, böcker, musik och annat kulturellt över lag på denna blogg. Ni kommer även få ta del av min vardag och mina personliga åsikter om saker och ting.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards